29.03.2010

WPT - Day1A

Inarmat cu multa rabdare si hanoracul 'norocos' am inceput ziua 1A a main eventului pe la ora 12:30 astazi. Stackul meu a oscilat intre un minim de 11.5k si un maxim de 26k, terminand ziua dupa 6 nivele la 23,850 fise. De la prima masa la care am fost repartizat l-am recunoscut doar pe Liviu Ignat, restul jucatorilor fiind abordabili in sensul ca ori aveau ghinion (cazul tipului din dreapta mea), ori jucau suficient de prost incat sa faca multe greseli pe parcursul mainilor. Printr-un destin nefericit, mi-a fost dat ca cei mai slabi 2 jucatori de la masa, in opinia mea, sa stea exact in stanga mea si sa ruleze relativ 'hot' astfel incat n-am reusit sa acumulez prea multe fise inca de la inceput.

Lucrurile au inceput pozitiv pt mine, castigam majoritatea mainilor in care ma implicam. Value beturile erau platite dar dupa ce m-am ridicat putin peste 20k, am fost nevoit sa foldez cateva maini bune din cauza unor boarduri neprietenoase: ex. set de 4 in 5 way pot cu flop monoton, 4 calluri dupa bet potul meu de pe flop, turn a 4-a culoare (s-a checkuit), river blank. Am fost o singura data allin dupa o serie de 4-5 raisuri preflop si poturi duse pe flop sau turn ; allinul l-am dat cu AA si chiar credeam la un moment dat ca-mi voi lua call, dar villain a reusit sa nu sara 'callul' :D

Dupa 6 nivele de joc din Day1A sunt putin sub avg, dar conteaza destul de putin asta acum, turneul fiind doar la inceput si stackul meu suficient de confortabil.

Chipcounts Day 1A

Niciun comentariu: