24.03.2010

Satelit: FAIL

Am zis ca daca tot am venit mai devreme pt WPT, sa incerc un satelit de 150 R/A. Zis si facut, ma duc in jurul orei 16:30 la Regent, ma inscriu la satelit si astept sa vina lumea pt a incepe. Dupa ce beau ceva sa-mi potolesc setea si bifez discutiile amicale cu cativa cunoscuti de pe acolo ma asez la masa mea, table 4 seat 7 pt turneu. Structura destul de rapida 4k chips + 15 minute blindul m-au determinat sa fac buyin dublu direct si nu mi-a parut rau deloc, avand in vedere nivelul de joc, dar am inceput sa am oaresce regrete in momentul in care a trebuit sa mai fac un rebuy dublu.

Pauza m-a prins cu aprox 25k chips fara addon (nici nu l-am mai facut din cauza banilor pe care-i bagasem deja), ceea ce nu era chiar rau, avg dupa ce s-au facut si addons fiind de vreo 18k. Mult limp, mult min raise/fold la masa mea, ma gandeam deja cum o sa strang fisele din jur si chiar eram increzator ca parcursul pana in last 7 nu va fi prea greu in conditiile date. N-am avut swinguri prea mari, am urcat pana pe la 35k, unde am pierdut un coinflip de vreo 9k cipuri dar eram inca in grafic. Riverul m-a tradat prin nivelul 600/1200 ante 100, dupa ce deschid din middle cu AQo la 3,200 preflop si sunt platit doar de BB, pe flop 8 9h Jh se joaca check check, turn T, villain check/raise allin dupa ce fac bet 4.6k si dau snap call. Villain isi completeaza fullul dupa ce imi intoarce J9 si riverul il ajuta cu un J. Ohhh boy ! M-am dus si am mancat o friptura si o prajitura fantastica. Azi ma sui din nou pe cai, probabil la cash games. Astept cu nerabdare turneul de duminica :D

Niciun comentariu: