10.04.2009

Overload

Stop!

Aprilie chiar incepuse interesant, o gramada de promotii, challenge-uri + VIP points de facut pt UO Algarve. Dupa 9 zile de joc si aprox 20k maini sunt +80 de euro, dar cel mai mult ma deranjeaza ca am inceput sa joc de 'umplutura', robotic. Ma asez, stiu cam ce am de facut, nu reusesc sa raman foarte concentrat pentru mult timp si la un moment dat ma trezesc ca donez tot profitul muncit in 3-4h. Joc prost ! Mult si prost.

Partea cu 'mult' nu ma deranjeaza prea tare, are anumite beneficii. Fara sa joc mult n-as putea sa iau un rakeback frumos si nici sa ma calific la diverse turnee, in schimb simt ca jocul meu are de suferit. M-am si inhamat luna asta la multe chestii: mai intai un Bankroll Challenge, apoi winrate challenge-ul cu baietii de pe holdem.ro, UO Portugalia... Dupa ce termin punctele, ma opresc, reduc la 4 mese si incerc sa ma ocup putin de 'jocul' meu.

Hotarat !

Niciun comentariu: