19.04.2009

Breakeven Time

30,000 maini jucate pana acum luna asta. In mod ironic, sunt breakeven dupa 30k... E frustrant sa fii BE pe esantionul asta, dar tot e mai bine decat sa fiu in pierdere :D Asta am spus-o mai mult pentru consolarea mea :P

Am jucat si cateva turnee, cu rezultate minime din pacate, un singur loc 2 la un 20$ Freeze, am dus vreo 1,000$. In rest standard variance si doar min cashes sau deloc :D Nu cred ca-mi plac f tare turneele care nu au o miza mare, nu reusesc sa ma concentrez mult timp la ele si la un moment dat 'inventez' tot felul de argumente pentru a face miscari, gandindu-ma ca ori acumulez acum, ori o las balta.

Dupa o pauza involuntara de cateva zile, am reluat jocul. Sper sa reusesc sa ma ridic totusi pana la finalul lunii si sa termin cu un winrate pozitiv si cat de cat decent.


Niciun comentariu: